Laatste update: 18-12-2024 om 7:59 uur
Het bestuur
Algemeen Bestuur
Het Algemeen Bestuur (AB) van de GGD bestaat uit de 21 wethouders van de gemeenten uit Zuidoost-Brabant die de portefeuille publieke gezondheidszorg in het college van B&W hebben. Het AB stelt de hoofdlijnen van het GGD beleid, de begroting en de jaarrekening van de GGD vast en benoemt de voorzitter van het bestuur en de Directeur Publieke Gezondheid (DPG).
Leden Algemeen Bestuur GGD Brabant-Zuidoost
Vergaderingen Algemeen Bestuur
De vergaderingen van het AB zijn openbaar. Wil je een vergadering bijwonen, neem dan contact op met de bestuurssecretaris de heer Pim Lamers, telefoon 088 0031 201.
Vergaderdata en vergaderstukken Algemeen Bestuur 2024
Tijd: 9:00 – 12:00
- 13 maart
- 8 mei
- 3 juli
- 30 oktober
- 18 december Vergaderstukken
Dagelijks Bestuur
Het AB kiest uit haar midden het Dagelijks Bestuur (DB) van de GGD. Dit bestuur bestaat uit maximaal 8 leden. Het DB vormt een afspiegeling van de gemeentelijke clusters in onze regio. De voorzitter van het AB is ook de voorzitter van het DB. Het DB vergadert 5x per jaar en ziet toe op het dagelijks functioneren van de GGD, bereidt samen met de DPG de vergaderingen van het AB voor en draagt zorg voor de uitvoering van de besluiten van het AB.
Directeur Publieke Gezondheid
Anne-Marijn de Wit Directeur Publieke Gezondheid |